La utilizarea portalurilor web și la rezervările Jitari P Trans se aplică condiții generale și speciale de rezervare
Contractor pentru rezervarea călătoriilor (vânzător de bilete), precum și pentru utilizarea portalurilor web, este societatea Jitari P Trans (adresa legală: Chișinău, Republica Moldova, Bulevardul Mircea cel Bătrîn 21/1 ap. 135) denumită în continuare Jitari P Trans
Site-urile de comparare a prețurilor pot încheia un acord scris cu Jitari P Trans prin care să le autorizeze să obțină prețuri Jitari P Trans și programe de călătorie pentru procesare și publicare.
Este interzisă utilizarea portalurilor web Jitari P Trans în alte scopuri decât cele personale sau comerciale. Utilizarea sistemelor automate pentru extragerea datelor de pe acest site în scopuri comerciale este interzisă.
Biletele de călătorie pot fi plătite în funcție de locul în care se face rezervarea, folosind diferite metode de plată:
Condiții speciale pentru plata cu cardul de credit:
Achiziționare cu cardul de credit
La plata cu cardul de credit în momentul rezervării, contul clientului este debitat. La plata cu cardul de credit, clientul informeaza banca pe care o foloseste, chiar si in momentul rezervarii, ca in cazul refuzului de a plati, trebuie sa furnizeze, la cerere catre Jitari P Trans sau unui tert autorizat de acesta, numele și adresa completă la care grupul Jitari P Trans poate cere clientului pretențiile acestuia.
Taxele bancare și comisioanele asociate cu refuzul plății cu cardul sunt suportate de pasager. În plus, se pot aplica taxe de anulare. Pasagerului i se oferă posibilitatea de a dovedi că refuzul de a plăti fie reduce costurile, fie nu implică niciun cost. În cazul refuzului de a plăti, clientul poate fi blocat temporar sau definitiv accesul plăților cu cardul de credit.
În urma unei proceduri de ordin de plată eșuate de către Jitari P Trans, procesarea ulterioară a dosarului de recuperare a daunei este trimisă unui furnizor de servicii extern.
Clientul are dreptul la despăgubiri numai dacă pretențiile sale sunt justificate din punct de vedere legal și nu sunt contestate sau recunoscute de noi. De asemenea, are dreptul la detenție numai dacă și în măsura în care cererea sa se bazează pe aceeași relație contractuală.
Dacă clientul are o datorie cu noi, toate creanțele existente în cadrul aceleiași relații contractuale sunt datorate imediat.
Prețul total afișat în magazinul online poate include taxe de plată asociate procesului de plată pe care îl alegeți și plătit de dvs. de către terți.
Clienții care selectează o metodă de plată impozabilă vor fi supuși unei taxe de plată egale cu un procent din valoarea totală a coșului de cumpărături. Fiecare țară are cel puțin o metodă de plată gratuită și utilizată în mod obișnuit.
Pasagerul are dreptul de a anula contractul în termen de 14 zile de la data semnării contractului de cumpărare și vânzare. Refuzul trebuie notificat în scris.
Operațiunile efectuate de Jitari P Trans în cadrul promoțiilor desfășurate în cadrul activităților de marketing și achiziționarea de bilete la preț redus nu sunt limitate.
Utilizarea comercială, în special revânzarea biletelor, este interzisă și autorizată de Jitari P Trans cu biletele blocate și/sau solicitate daune.
În caz de fraudă, tentativă de fraudă sau suspiciune de altă activitate ilegală în legătură cu achiziționarea de bilete, returnarea și transferul acestora, Jitari P Trans își rezervă dreptul de a bloca contul respectivului client și/sau de a solicita o plată alternativă. sau anulați aceste bilete. Jitari P Trans nu acceptă cereri de recunoaștere sau rambursare a biletelor eligibile.
În caz de fraudă, tentativă de fraudă sau suspiciune de altă activitate ilegală în legătură cu achiziționarea de bilete, returnarea și transferul acestora, Jitari P Trans își rezervă dreptul de a anula integral sau parțial biletul primit prin returnarea biletului. .
Biletele achiziționate ca parte a unei oferte pentru care se aplică termeni și condiții diferiți după expirarea ofertei trebuie achiziționate la prețul integral în vigoare în ziua călătoriei/data expirării biletului.
Reprogramarea unei călătorii presupune anularea prealabilă a acesteia. Anulările pot fi făcute înainte de plecare. Modificarea sau anularea unei rezervări nu este posibilă la bordul autobuzului (pentru șofer).
Anularea poate fi făcută numai prin e-mail jitari_p-trans@mail.ru sau prin agențiile partenere și casele de bilete ale Jitari P Trans cu cel puțin 3 ore înainte de ora programată de plecare. O călătorie dus-întors este considerată o rezervare.
Pentru fiecare anulare, se va percepe o taxă de anulare a călătoriei și o taxă per pasager de 10% din prețul total al biletului.
În cazul neutilizarii unui bilet pentru o călătorie efectuată de către operatorii de transport Jitari P Trans, tariful nu se restituie decât dacă acesta a informat compania despre imposibilitatea utilizării biletului achiziționat. Se creează un bilet per persoană și per călătorie. Dacă sunt îndeplinite condițiile de rambursare a costului biletului, cererea poate fi procesată în termen de 3 zile. Acesta trebuie trimis la Jitari P Trans la adresa de e-mail jitari_p-trans@mail.ru. Taxa de procesare va fi redusă la 100 LEI.
Toate taxele de procesare menționate mai sus și orice taxe de transfer vor fi renunțate dacă rambursarea este solicitată din circumstanțe pentru care Jitari P Trans este responsabilă. Rambursările prețului biletului, mai puține taxe de procesare și posibile taxe de transfer, vor fi emise integral în contul specificat de client la plasarea comenzii.
Jurisdicție competentă pentru comercianți, persoane juridice și persoane fizice care nu au jurisdicție generală în Republica Moldova, precum și pentru persoanele care s-au mutat din locul lor de reședință sau reședința obișnuită în străinătate după încheierea contractului de transport sau al cărui loc obișnuit de reședință sau reședință nu este cunoscut la momentul depunerii plângerii, este Chișinău.
Dacă unele prevederi ale acestor Condiții generale și speciale de transport sunt sau devin invalide în totalitate sau în parte, acest lucru nu afectează, de obicei, valabilitatea contractului de transport în ansamblu.
Condiții și reguli pentru achiziționarea de bilete electronice pentru zboruri internaționale regulate
Prin achiziționarea de bilete electronice de pe site-ul nostru web, acceptați în totalitate următorii termeni și condiții (denumite în continuare Termeni).
Atenție! Completarea și plata biletelor electronice sunt disponibile numai dacă acceptați Termenii.
1. Informații generale
Plata biletelor de pe site se face cu cel puțin 6 ore înainte de plecarea autobuzului.
2. Reguli pentru completarea biletelor electronice.
2.1 La completarea biletelor electronice, detaliile de călătorie și datele personale ale pasagerului sunt introduse în câmpurile prevăzute.
2.2 Biletele electronice, de regulă, sunt excelente pentru călătorii în excursii. direcție.
2.3 Înainte de a plăti biletele electronice, asigurați-vă că sunteți familiarizat cu tarifele și orarul modului de transport selectat.
2.4 Dacă ați introdus greșit detaliile de călătorie sau datele personale, acestea pot fi corectate numai până la efectuarea plății.
2.5 La achiziționarea mai multor bilete, utilizatorul care completează bilete electronice acționează în numele tuturor pasagerilor comenzii, în acest sens se consideră că toți pasagerii sunt informați despre condițiile de îmbarcare și călătorie.
2.6 Înregistrarea corectă a informațiilor de călătorie și a datelor personale este efectuată de utilizatorul serviciului.
3. Completarea datelor personale
3.1 Prin completarea datelor cu caracter personal pe site-ul nostru web, utilizatorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
3.2 Datele personale ale pasagerilor trebuie să corespundă cu datele specificate în actul de identitate.
3.3 În conformitate cu prevederile „Legii privind protecția datelor cu caracter personal nr. 133 din 07/08/2011” serviciul în cauză colectează date cu caracter personal în scopuri specifice, explicite și legitime pentru a le prelucra într-un mod compatibil cu acele scopuri. . Datele cu caracter personal ale clienților sunt prelucrate în măsura în care este necesar pentru îndeplinirea scopurilor interne și legale ale serviciului, cu respectarea tuturor măsurilor legale pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor.
4. Plata biletelor electronice.
4.1 Plata biletelor electronice se face prin carduri bancare, monedă electronică și terminale.
4.2 Nu există nicio taxă pentru achiziționarea în avans a biletelor.
5. Confirmarea disponibilității unui bilet electronic.
5.1 După plată, se completează un bilet electronic, care va fi trimis la adresa de e-mail specificată la completarea datelor.
5.2 Biletul electronic este tipărit pe hârtie.
6. Control electronic al biletelor
6.1 Biletele electronice sunt verificate și confirmate de șoferul de autobuz și/sau agentul de bilete la îmbarcare.
6.2 În cazul neutilizarii biletului de călătorie (neprezentarea la îmbarcare, întreruperea călătoriei de către pasager), contractul de călătorie se consideră reziliat unilateral, iar documentul de călătorie (biletul) este considerat invalid pentru o altă perioadă. excursie.
6.3 Este interzisă trimiterea unui bilet electronic către terți persoane.